پورتال خبری ماهین و روزنامه جهان عدالت

روزنامه امید ماهین و پایگاه خبری ماهین

پورتال خبری ماهین و روزنامه جهان عدالت

روزنامه امید ماهین و پایگاه خبری ماهین

پورتال خبری ماهین و روزنامه جهان عدالت

صاحب امتیاز روزنامه امید ماهین ،و پایگاه خبری ماهین:محمد اردی خانی ،سید احمد حسینی
مدیر مسءول:سید احمد حسینی ماهینی
مدیر اجرایی روزنامه اجهان عدالت پایگاه خبری ماهین:محمد اردی خانی
شماره تماس : - 09121851927 - 09128851927 - 09152429177_09114294105 _09363458272 _09190883546
ایمیل : ordukhani.actorct@gmail.com
شماره فکس:02189783992
دفتر مرکزی سعادت اباد خ علامه
شعبه جیحون امام خمینی (ره)
شعبه خ انقلاب میدان فردوسی
شعبه جدید : خ شریعتی سه راه ملک افتتاح
شعبه شهرستان در حال تاسیس خراسان رضوی(مشهدالرضا)
شعبه شهرستان در حال تاسیس خراسان شهرستان چناران_تربت حیدریه

آخرین نظرات

- استاندار فارس گفت: نباید وقت و انرژی استان فارس صرف حاشیه سازی شود زیرا در این صورت هیچ پیشرفتی برای استان حاصل نمی شود.

به گزارش ایرنا سید محمد علی افشانی شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس با حضور وزیر کشور بیان کرد: همگان در استان باید با تعامل، همدلی و هماهنگی و رعایت قانون واخلاق و با پذیرش مسوولیت برای پیشرفت و توسعه استان و حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی اظهارداشت: مردم ما از مشکلات فراوانی رنج می برند که هر کس در مسوولیت خود باید تلاش کند این مشکلات به حداقل برسد و اگر فردی به حاشیه های غیر ضروری استان را پایان ندهد نه طرفدار استاندار و نه دلسوز استان است.

افشانی با بیان اینکه ما میراث داران فرهنگ غنی استان فارس هستیم افزود: در همه رفتارهای اجتماعی باید ادامه دهنده راه گذشتگان باشیم لذا از همین زمان پرونده حاشیه های استان فارس باید مختومه شود و همگان با همدلی و همزبانی و وحدت برای پیشرفت و توسعه استان همت کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه متوازن و همه جانبه محور فعالیت ها در فارس است که امیدوارم با تعیین اولویت های استان بتوانیم گام های موثری برای توسعه و تعالی استان فارس برداریم.

او ادامه داد: توجه ویژه به آموزش و پرورش نخستین اولویت کاری من در استان و توجه به بخش هایی از جمله آب، کشاورزی، خشکسالی، حمل و نقل، فرهنگ و هنر، گردشگری، صنعت و معدن و جذب سرمایه گذاری نیز مورد توجه مدیریت ارشد استان هم خواهد بود.

افشانی عنوان داشت: از همه طیف ها و سلیقه ها برای حرکت رو به جلو و توسعه استان فارس دعوت می کنم.

وی بیان داشت: فارس صرفا یک استان نیست بلکه این استان نمونه بارزی از یک کشور با همه توانمندی ها و تاریخ و فرهنگی غنی است که خدمت گزاری به مردم فارس افتخار است.

او اظهارکرد: فارس یک استان برخوردار از تکثر قومیت هاست که بیانگر همزیستی مسالمت امیز است و این درحالی است که در قرن های گذشته پیام ارزشمند 'بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند' از این استان به جهان ارسال شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس نیز گفت: به تنوع سیاسی در استان فارس احترام می گذاریم اما منافع استان و خدمت به مردم اولویت توسعه و فعالیت در استان است.

محمدرضا رضایی کوچی با بیان اینکه بنای نمایندگان استان فارس در مجلس بر حمایت از استاندار فارس است افزود: امیدواریم استاندار فارس درفضای تعامل با نخبگان، نمایندگان و گروه های مختلف در استان برای توسعه فارس گام بردارد.

سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس نیز گفت: پیروزی هسته ای ملت ایران حاصل 37 سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی قدرت های بزرگ است که مقاومت مردم ایران درس بزرگی به تاریخ داد.

وی با بیان اینکه همه جناح های مختلف در کشور باید برای منافع ملی کشور تلاش کنند افزود: فارس یک استان بزرگ است که مشکلات بزرگی هم دارد لذا همه گروه ها باید در استان با تعامل و وحدت با هدف توسعه استان تلاش کنند.

در این آیین سید محمد علی افشانی به عنوان استاندار فارس معارفه و از خدمات سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس تقدیر شد.

هیات دولت بیست و چهارم تیرماه 94 سید محمد علی افشانی را به عنوان استاندار جدید فارس منصوب و معرفی کرد.

سید محمد احمدی نهم تیر 94 از منصب خود به عنوان استاندار فارس استعفا داد.

    منبع ایرنا / گزارش محمد اردی خانی خبرنگار ،مدیر اجرایی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
محمد اردی خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی